۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
امسال ۱۰ پروژه راهسازی در اصفهان به پایان می‌رسد
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

امسال ۱۰ پروژه راهسازی در اصفهان به پایان می‌رسد

اصفهان- قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۰ پروژه راهسازی در استان اصفهان تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

علیرضا قاری‌قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان اصفهان به دلیل وسعت و منطقه جغرافیایی که دارد در صنعت حمل و نقل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: این استان ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع مساحت، ۲۵ هزار کیلومتر راه همسنگ و بیش از چهار هزار کیلومتر راه با نقش ملی و ترانزیت دارد.

وی افزود: این استان با ۹ استان کشور همجوار بوده و از این رو حجم تردد در این استان بیش از دیگر استان‌ها است.

۱۱ هزار کیلومتر از جاده‌های اصفهان در مسیر اصلی است
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۱ هزار کیلومتر از راه‌های استان اصفهان در مسیر اصلی قرار دارد، ابراز داشت: از این رو دو بانده کردن محور این جاده‌ها و توسعه آن ها به صورت مسیرها آزادراهی و بزرگراهی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه توسعه راه‌های روستایی استان اصفهان از دیگر برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است، اضافه کرد: در این زمینه اولویت‌بندی‌ها انجام شده است.

اجرای ۲۵ پروژه راهسازی در اصفهان
قاری قرآن با اشاره به اجرای ۲۵ پروژه راهسازی در سطح استان اصفهان افزود: از این تعداد۱۰ پروژه راهسازی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده است ، ادامه داد: در این زمینه پنج پروژه راهسازی دیگر در سطح استان تا پایان دولت تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه بهره برداری از هشت پروژه نیمه تمام نیز در استان اصفهان در دستور کار است، ادامه داد: از جمله این پروژه‌ها دوبانده کردن مسیر چادگان، پروژه مبارکه بروجن و ... بوده که پروژه هایی حیاتی هستند.

وی تاکید کرد: مسیرهای پرخطر در زمینه تصادفات در اولویت تکمیل و بهره برداری است.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه توسعه راه‌های روستایی به منزله بهبود وضعیت اقتصادی و کسب و کار در این مناطق نیز هست، ادامه داد: با این امر توسعه گردشگری را نیز در روستاها خواهیم داشت.

کد خبر: ۷۴٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha