۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
افزایش وصول مالیات در اردبیل؛ رسیدگی به پرونده‌های سنتی ارزش‌افزوده سرعت می‌یابد
مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل:

افزایش وصول مالیات در اردبیل؛ رسیدگی به پرونده‌های سنتی ارزش‌افزوده سرعت می‌یابد

اردبیل- قلی‌زاده، مدیرکل امور مالیاتی اردبیل گفت: خوشبختانه در یازده ماهه امسال وصول مالیات در استان به میزان قابل قبولی تحقق یافته و میزان ابلاغ الکترونیکی مؤدیان و ثبت‌نام کنندگان در پایانه‌های فروشگاهی به صورت مثبت قابل ارزیابی است.

ابراهیم قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: خوشبختانه در یازده ماهه امسال وصول مالیات در اردبیل به میزان قابل قبولی تحقق یافته و میزان ابلاغ الکترونیکی مؤدیان و ثبت‌نام کنندگان در پایانه‌های فروشگاهی به صورت مثبت قابل ارزیابی است.

وی بیان کرد: برون سپاری نقل و انتقال املاک و ارزیابی عملکرد هیئت حل اختلاف در تحقق اهداف مورد نظر نیز تا حد قابل توجهی موفق عمل کرده و به همین منظور این موضوع در دستیابی به استفاده بهینه از منابع مورد قبول واقع شده است که سبب نظم و انضباط در این زمینه شده است.

مدیرکل امور مالیاتی اردبیل ادامه داد: هدفمند کردن رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی برای جلوگیری از ارجاع پرونده‌ها به هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی یکی از موارد حائز اهمیت و مورد تأکید است که در این زمینه شاهد تسریع در سرعت و بهبود دقت در انجام کارها خواهیم بود.

قلی‌زاده ادامه داد: در راستای افزایش تعاملات با مؤدیان مالیاتی نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی در دستور کار است که درصدد هستیم در راستای بهبود وضعیت موجود اقدامات اساسی و لازم را انجام داده و با همت و تلاش انجام یافته برای حل مشکلات جامعه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف مالیاتی رسیدگی به آمار مربوط تعداد ثبت‌نام کنندگان در سامانه فروشگاهی است که در این زمینه نیز نیازمند تعاملات همه‌جانبه هستیم تا بتوانیم با همکاری‌های به عمل آمده در این زمینه موفق عمل کرده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

کد خبر: ۷۴٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha