۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
تاجر زنجبیل در استان تهران نیست/ پیگیری گرانفروشان از طریق تعزیرات
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

تاجر زنجبیل در استان تهران نیست/ پیگیری گرانفروشان از طریق تعزیرات

تهران- معاون امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه تاجران زنجبیل در استان تهران نیستند گفت: از طریق تعزیرات پیگیر گرانفروشان و سواستفاده گران بازار هستیم.

محمد امامی امین در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص افزایش یک شبه و سودجویانه برخی کاسبان کرونا در استان تهران اظهار داشت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش بی رویه و سودجومآبانه برخی کاسبان و تاجران بوده ایم که علاوه بر اخلال در بازار سبب آزردگی مردم شده اند.

امامی امین با اشاره به اینکه این سودجویانه همواره و در همه دوران وجود داشته اند و سودهای هنگفتی را در این راستا به جیب زده اند گفت: در خصوص اقلام بهداشتی برخی با انبار کردن و ممانعت از فروش سبب افزایش قیمت در بازار می شوند.

وی عنوان داشت: در بحبوحه شیوع کرونا و افزایش تقاضای مردم برای خرید سیر، لیمو ترش و زنجبیل شاهد افزایش قیمت نجومی این اقلام بودیم.

 معاون امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه تاجران زنجبیل در استان تهران نیستند و در استان کرمان، شیراز و همدان هستند اظهار داشت: ما از طریق تعزیرات پیگیر سوءاستفاده این افراد هستیم که چرا زنجبیلی را که کیلویی ۲۴ هزار تومان و دو ماه پیش وارد کرده‌اند به حدود یکصد هزار تومان در هر کیلو در کف بازار می‌فروشند.

امامی امین بیان داشت: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تعزیرات هر روز ۳۰۰ گشت در استان تهران برای مبارزه با محتکران و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها انجام می‌دهد و تلاش می‌کنند که آذوقه و کالاهای مورد نیاز را تأمین کنند.

کد خبر: ۷٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha