۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
هشدار نسبت به همه گیری کرونای انگلیسی در ایتالیا
ایل جورناله ایتالیا مطرح کرد:

هشدار نسبت به همه گیری کرونای انگلیسی در ایتالیا

ویروس کرونای انگلیسی به شدت در ایتالیا شایع شده و مقامات پزشکی این کشور این موضوع را مورد تأیید قرار دادند که ویروس مزبور در برخی نقاط این کشور حضور دارد.

به گزارش بازار به نقل از ایل جورناله ایتالیا، سرعت انتشار گونۀ جدید انگلیسی کرونا بسیار بوده و به ویژه در میان کودکان و جوانان قابل انتقال است و این امر موجبات نگرانی بسیاری از کارشناسان را فراهم آورده است.

این ویروس به شدت در ایتالیا شایع شده است. مقامات پزشکی این کشور این موضوع را مورد تأیید قرار دادند که ویروس مزبور در برخی نقاط این کشور حضور دارد.

مدیر بخش پیشگیری وزارت بهداشت ایتالیا گفت که در این مرحلۀ همه گیری آنچه باعث نگرانی می شود همان شیوع گونه ها در کشورمان است به ویژه به این علت که می تواند تأثیر تدابیر پیشگیرانه را از بین ببرد.

اکنون سه گونه به ثبت رسیده اند: انگلیسی، برزیلی و جنوب آفریقایی. درست است که اولی شیوع بیشتری دارد لیکن دو گونۀ دیگر نیز باعث نگرانی می گردند زیرا به نظر می رسد که ممکن است تأثیر واکسن ها را کاهش دهند.

حربه هایی که به منظور مقابله با این جهش گونه قابل استفاده می باشند همچنان عبارتند از در پیش گرفتن رفتارهای محتاطانه و به ویژه قرنطینه کردن فوری مواردی که شناسایی می شوند. رصد گونه های جدید تکرار خواهد شد زیرا این ویروس مدام در حال تغییر بوده و تاکنون در حدود ۱۳۰ مورد شناسایی شده اند.

شکی وجود ندارد که این روزها زنگ خطر در مورد مدارس و  فرضیه مربوط به اینکه این گونه به سرعت در میان افراد جوان تر شیوع دارد، به صدا در آمده است.

کد خبر: ۷۴٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha