۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
 صندوق پژوهش فناورانه در مازندران فعال شده است
رئیس پارک علم وفناوری مازندران:

صندوق پژوهش فناورانه در مازندران فعال شده است

ساری- معتمدزادگان، رئیس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه فرآیند ارزیابی کالاهای فناورانه و دانش بنیان شرکت ها سخت و پیچیده است، گفت: صندوق پژوهش برای حمایت از تولیدات فناورانه در استان فعال شده است.

علی معتمدزادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سر جمع اعتبارات پژوهشی استان در سال جاری حدود ۱۵ میلیارد ریال بوده است، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی این اعتبارات را برای طرح های پژوهشی اولویت دار هدایت می کند.

وی با اظهار اینکه فرآیند ارزیابی شرکت ها برای دانش بنیان شدن، پیچیده و فنی است، افزود: ارزیاب ها از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کار بررسی و تحقیق برای دانش بنیان محسوب شدن کالاها و تولیدات شرکت ها را انجام می دهند.

وی ادامه داد: با دانش بنیان شدن تولیدات، شرکت ها از مزایایی برخوردار می شود و به واحدهای فناور نیز خدماتی در سطح استان و ملی داده می شود.

معتمدزادگان یادآور شد: خدمات به شرکت های فناور از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق پژوهش، معاونت علمی و فناوری و غیره ارائه می شود.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران تصریح کرد: با تشکیل صندوق پژوهش و فناوری در استان تاکنون حمایت های خوبی از شرکت های دانش بنیان و فناور صورت گرفته است.

وی با اشاره به شیوع کرونا افزود: این بیماری به بسیاری از شرکت های دانش بنیان صدمه وآسیب زده است.

کد خبر: ۷۳٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha