۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
فروش اجباری کالا و خدمات توسط اصناف همدان ممنوع است
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

فروش اجباری کالا و خدمات توسط اصناف همدان ممنوع است

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از ممنوعیت فروش اجباری کالا در کنار کالاهای اساسی توسط اصناف، فروشگاه‌ها و شرکت‌های پخش خبر داد گفت: تعزیرات حکومتی با متخلفین برخورد می‌کند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتیهمدان، داریوش جودکی اظهار کرد: با استناد به ماده ۶۴ قانون نظام صنفی، فروش اجباری کالا یا خدمات که عبارت است از فروش اجباری یک یا چند نوع کالا یا خدمت به همراه کالا یا خدمت دیگر ممنوع است.

وی بیان کرد: در همین راستا گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که برخی از فروشگاه‌ها در کنار فروش اجناس دیگر مانند روغن، کالاهای دیگری نیز به خریدار تحمیل می‌کنند و یا در کنار خرید اجناس دیگر، روغن به مشتری تحویل می‌دهند که این عمل خلاف قانون بوده و اجحاف در حق مصرف کننده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: فروش اجباری کالا و خدمات ممنوع بوده و تعزیرات حکومتی با اصناف و شرکت‌های پخشی که مرتکب این رفتار خلاف قانون شوند به شدت برخورد می کند.

وی گفت: به مردم اطمینان می دهیم که تمام کالاهای اساسی مانند روغن در انبارها موجود بوده و هیچ گونه کمبودی نداریم لذا تقاضا داریم با توجه به سرانه مصرف خود خرید  و از احتکار خانگی پرهیز کنند.

کد خبر: ۷۳٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha