۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
همکاری ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه گردشگری گسترش می یابد
در دیدار سفیر کشورمان با رئیس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان تاکید شد؛

همکاری ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه گردشگری گسترش می یابد

در دیدار موسوی سفیر کشورمان با رئیس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان بر توسعه روابط گردشگری بین جمهوری آذربایجان و ایران در دوره‌ی پسا کرونا تاکید شد.

به گزارش بازار، در دیدار سفیر کشورمان با رئیس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان بر توسعه روابط گردشگری بین جمهوری آذربایجان و ایران در دوره‌ی پساکرونا تاکید شد.

سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران امروز در دیدار با رئیس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه از تمامیت ارضی و حاکمیت جمهوری آذربایجان حمایت کرده و برقراری صلح در منطقه را برای توسعه‌ی همه کشورها مهم می‌داند.

همچنین در این جلسه بر تسهیل صدور ویزا، بهبود زیرساخت ها، همکاری منظم بین نمایندگان صنعت گردشگری، استفاده از روش‌های نوین گردشگری پس از کرونا، تبادل اطلاعات و تجربه و استفاده از ظرفیت گردشگری کشورهای حاشیه‌ی دریای خزر تاکید شد.

فواد ناجی اف رئیس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان هم گفت: آزاد سازی مناطق زیبای جمهوری آذربایجان از اشغال، فرصت خوبی را در اختیار گردشگران گذاشته است.

وی افزود: در نتیجه اشغال ارمنستان، خسارات زیادی به مناطق گردشگری قره باغ، بخصوص اماکن تاریخی، مذهبی و میراث اسلامی وارد شده است.

کد خبر: ۷۳٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha