۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
 ۹۶.۲ درصد خانوارهای شهری و روستایی زنجان از گاز بهره مندند
مدیرعامل شرکت گاز زنجان:

۹۶.۲ درصد خانوارهای شهری و روستایی زنجان از گاز بهره مندند

زنجان- احمدلو، مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: بیش از ۹۶.۲ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند. 

موسی احمدلو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امسال ۱۵ هزار مشترک جدید به تعداد مشترکان گاز در استان زنجان اضافه شده است، اظهار کرد: با احتساب این تعداد مشترک بیش از ۹۶.۲ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند. 

وی اظهار کرد: طی سالجاری گازرسانی به ۴۸ روستای استان زنجان در دست اجرا است و تاکنون بیش از ۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است. 

مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: با اتمام گاز رسانی به این تعداد روستا بیش از چهار هزار و ۳۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند. 

احمدلو با بیان اینکه  طراحی گاز رسانی ۸۷ روستا با چهار هزار و ۷۰۰ خانوار در حال انجام است، تاکید کرد: گاز رسانی به این تعداد روستا برون سپاری خواهد شد و مناقصه انجام شده و تا پایان سال آینده و سال ۱۴۰۱ گاز رسانی به این تعداد روستا به پایان می رسد. 

وی  با بیان اینکه شرکت گاز زنجان نسبت به گازرسانی روستاهای استان زنجان به جد وارد کار شده است، گفت: گازرسانی به روستاها وظیفه مهم دولت است. 

مدیرعامل شرکت گاز زنجان تصریح کرد: زیر ساخت های لازم برای گازرسانی به روستاهای استان انجام شده و گازرسانی به روستاهای صعب العبور هزینه زیادی می خواهد. 

احمدلو با بیان اینکه نصب هر علمک بیش از ۳۰ میلیون تا۵۰ میلیون تومان هزینه دارد، گفت: شرکت گاز تنها ۲۰ میلیون تومان هزینه نصب علمک را پرداخت می کند.

کد خبر: ۷۳٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha