۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
مسائل بانکی عمده مشکلات فعالان اقتصادی است
وزیر اقتصاد:

مسائل بانکی عمده مشکلات فعالان اقتصادی است

بابلسر- وزیر اقتصاد و دارایی، عمده مشکلات فعالان اقتصادی را مسائل بانکی دانست و گفت: امهال تسهیلات برای بهبود شرایط ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، فرهاد دژپسند عصر پنجشنبه در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی بابلسر وفریدونکنار در هتل بابلسر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بررسی مشکلات اقتصادی از اهداف بوده است، افزود: برای برون از رفت از مشکلات باید برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی منطقه در زمینه های بانکی، گمرکی، مالیات، بهبود فضای کسب و غیره دارای مشکلاتی هستند، افزود: به دلیل حضور مسئولان بانکی و گمرک، راهکارهایی برای حل مشکلات درنظر گرفته شده است.

وی با اظهار اینکه عمده فعالان اقتصادی دارای مشکلات بانکی هستند، افزود: به دلیل شرایط کرونایی، واحدها و فعالان حوزه گردشگری دچار آسیب بیشتری هستند و باید تسهیلات آن ها امهال صورت گیرد.

دژپسند با عنوان اینکه بخش قابل توجهی از اقتصاد مازندران متکی به گردشگری است، افزود: اگر نتوانیم شرایط را بهبود بخشیم، اشتغال منطقه دچار آسیب خواهد شد.

وزیر اقتصاد ودارایی یادآور شد: در این جلسه مسئولان سیاسی و مدیران منطقه حضور داشتند و امیدواریم با حل مشکلات روند فضای کسب وکار روبه بهبود باشد.

کد خبر: ۷۳٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha