۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
دلار صرافی  بانک ها باز هم ارزان شد

دلار صرافی بانک ها باز هم ارزان شد

قیمت دلار در صرافی بانک ها برای دومین روز متوالی کاهش یافت.

به گزارش " بازار" قیمت دلار امروز در صرافی بانک ها ۲۲۰ تومان کاهش یافت، این در حالی است که قیمت این کالا دیروز نیز به نسبت بهای آن در روز ماقبل ۵۰۰ تومان کاهش نشان می داد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز بهای هر دلار را برای فروش به ۱۵ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند، همچنین قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها  نیز امروز ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام و بهای خرید آن در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۲۵۰ تومان است.

بنا به این گزارش، صرافی‌های بانک‌ها دیروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کردند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان خریداری می‌کردند.

به گزارش " بازار" کاهش قیمت دلار در صرافی بانک ها سیگنالی است به سرمایه گذاران بازار ارز تا آنها برای فروش سرمایه های خود که به (اسکناس ارزی) تبدیل کرده اند تصمیم گیری کنند. چرا که دیروز با کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی بانک ها، بازار آزاد این کالا تحت تاثیر قرار گرفت و دلار در این بازار با روند کاهشی مواجه شد تا جایی که فروشندگان ارز را به بازار فردوسی برای فروش ارز کرد.

بی تردید کاهش نرخ ارز در صرافی بانک ها، کاهش قیمت این کالا در بازار آزاد را بدنبال دارد و قیمت ها در این بازار کاهشی می شود.

کد خبر: ۷٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha