۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
ضریب نفوذ اینترنت پر سرعت در زنجان به ۸۶ درصد رسیده است
استاندار زنجان:

ضریب نفوذ اینترنت پر سرعت در زنجان به ۸۶ درصد رسیده است

زنجان- استاندار زنجان به افزایش ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: ضریب نفوذ اینترنت پر سرعت از ۶۴ درصد به ۸۶ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی زنجان که با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان برگزار شد، گفت: دهه فجر امسال ۷۹۱ پروژه با ۹ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری و پنج هزار و ۳۶۱ فرصت شغلی در استان زنجان افتتاح و کلنگ زنی شد. 

وی اظهار کرد: ۹۱ درصد پروژه ها در دهه فجر امسال افتتاح و ۹ درصد هم کلنگ زنی بوده است. 

استاندار زنجان گفت: تعداد پروژه‌های دهه فجر سال گذشته ۵۴ درصد از پروژه‌های امسال بیشتر بود ولی ارزش ریالی طرح‌های افتتاح شده در دهه فجر امسال ۱۶ برابر دهه فجر سال گذشته است.

حقیقی با بیان اینکه واحدهای تولیدی که طی دو سال گذشته شروع شده بودند امسال افتتاح شد،ابراز داشت: هفت واحد تولیدی در مجموع با هفت هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری در این ایام به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه طی سال‌های ۹۷ تا سال جاری ۶۰ واحد تولیدی تعطیل شده در استان وارد چرخه تولید شده است، ابراز داشت: با فعال شدن این واحدها برای بیش از دو هزار نفر اشتغال ایجاد شده است. 

استاندار زنجان به افزایش ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: ضریب نفوذ اینترنت پر سرعت در استان از ۶۴ درصد به ۸۶ درصد رسیده است.

استاندار زنجان تاکید کرد: واگذاری دو هزار واحد مسکونی نیز برای محرومان روستایی در استان زنجان طی پنج ماه گذشته با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کلنگ زنی شده بود که ۵۶۰ واحد آن دهه فجر امسال افتتاح شد.

حقیقی گفت: طی دو سال گذشته واحد تولیدی و صنعتی در استان علیرغم وجود مشکلات تعطیل نشده است.

کد خبر: ۷۳٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha