۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
بیشترین تولید ناخالص زنجان در حوزه کشاورزی است
عضو کمیسیون صنایع مجلس:

بیشترین تولید ناخالص زنجان در حوزه کشاورزی است

زنجان- عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به رتبه پایین زنجان در تولید ناخالص ملی از میانگین کشوری اشاره کرد و گفت: بیشترین تولید ناخالص استان در حوزه کشاورزی است.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون‌زا و برون‌گرا است،گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی و دوستان بین‌المللی برای تحقق این مهم استفاده شود. 

وی به رتبه پایین زنجان در تولید ناخالص ملی از میانگین کشوری اشاره کرد و ابراز داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌ها به جایگاه خوبی برسیم. 

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین تولید ناخالص زنجان در حوزه کشاورزی است،گفت: به دلیل کمبود آب مناطقی همچون ابهر و سلطانیه در چند سال آینده امکان توسعه صنعتی را از دست می دهند. 

طاهری برلزوم ضرورت جلوگیری از خام فروشی نفت تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت تولید ۴.۵ میلیون بشکه نفت در کشور در حوزه فرآوری استفاده  شود و راهکارهای لازم برای جلوگیری از خام فروش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مصون‌سازی و بی‌اثر کردن تحریم‌ها باید موضوع جدی دولت باشد، ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی از تاکتیک دور زدن تحریم‌ها برای حل مشکلات کشور دوری کند. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بیشتر کارهای اقتصاد مقاومتی تطابق سازی پروژه‌های عادی با شعار سال و اقتصاد مقاومتی است که باید مسیرها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی در استان بیشتر مورد تاکید قرار گیرد. 

طاهری بر لزوم ضرورت توجه به زیرساخت‌های آب تاکید کرد و گفت: باید در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی که پر اشتغال هستند سرمایه‌گذاری هدفمند و هوشمند مد نظر قرار گیرد.

کد خبر: ۷۳٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha