۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
بانک کشاورزی کردستان ۲۶ هزار و ۵۱۸ فقره تسهیلات پرداخت کرد
مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان:

بانک کشاورزی کردستان ۲۶ هزار و ۵۱۸ فقره تسهیلات پرداخت کرد

کردستان- فهیمی، مدیرامورشعب بانک کشاورزی کردستان گفت: ۲۶ هزار و ۵۱۸ فقره تسهیلات تا پایان دی ماه امسال توسط این بانک دراستان به متقاضیان پرداخت شده است.

اسعد فهیمی در گفتگو با خبرنگار بازار  با اشاره به اینکه بانک کشاورزی بانکی توسعه ای و تخصصی است، اظهار داشت:  هر سال بیش از ۹۰ درصد تسهیلات این بانک در استان به بخش کشاورزی و تولید تزریق می شود.

وی با اشاره به اینکه گام‌های موثری در راستای توسعه بخش کشاورزی استان برداشته شده است، اضافه کرد: تسهیلات بانکی به دو صورت هزینه های جاری و سرمایه ای پرداخت می شود.

 مدیرامورشعب بانک کشاورزی کردستان با اعلام اینکه تا پایان دی ماه امسال بیش از ۶۰ درصد تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی استان صرف تسهیلات سرمایه ای شده است، افزود: این تسهیلات زمینه اجرای طرح های سرمایه گذاری و فرصت های شغلی جدید، ارتقای درآمد و رفاه مردم را فراهم می کند.

فهیمی به نسب مصارف به منابع در این بانک اشاره کرد و گفت: استاندارد نسبت مصارف به منابع برای سیستم بانکی ۸۵ درصد است یعنی اگر موسسه و بانکی ۱۰۰ واحد سپرده داشته باشد مجازاند ۸۵ واحد آن را تسهیلات پرداخت کند.

وی یادآور شد: برای کاهش فاصله عقب ماندگی کردستان نسبت به استان های برخوردار باید به این شیوه عمل شود و امیدواریم این نگرش و تفکر به دیدگاه غالب سیستم بانکی در استان تبدیل شود.

مدیرامورشعب بانک کشاورزی کردستان اظهار داشت: بانک کشاورزی استان تا پایان دی ماه سال جاری ۲۶ هزار و ۵۱۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۳ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

کد خبر: ۷۳٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha