۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
اقتصاد آشفته بازار حاصل سوء مدیریت دولت است
نماینده مردم همدان در مجلس:

اقتصاد آشفته بازار حاصل سوء مدیریت دولت است

همدان - فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اقتصاد آشفته بازار را حاصل سوء مدیریت دولت برشمرد و گفت: مردم تخلفات را به نمایندگان مجلس گزارش دهند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اقتصاد آشفته بازار به علت سوء مدیریت دولت است، گفت: در طول انقلاب اسلامی اقتصاد کشور در اختیار لیبرال ها بوده است.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب ایجاد دوگانگی های مختلف مانند موشک معیشت مذاکره و معیشت و مواردی از ایندست بود، گفت: هدف این فشارها جدا کردن مردم از انقلاب است در حالی که دستاوردهای انقلاب با زمان قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تامین مسکن یکی از کارهای بزرگ مجلس است که در حال انجام است، افزود: مجلس پیگیر مباحث اقتصاد و فرهنگ بوده و طرح کالابرگ، تامین مسکن، مالیات بر خانه های خالی و طرح جوانی جمعیت در حوزه اقتصاد و فرهنگ دنبال می شود.

حجت الاسلام فلاحی با یادآوری اینکه در حال تحقیق و تفحص از بحث خودروسازی، دخانیات و برخی مناطق آزاد هستیم، گفت: شفافیت در زمان نامناسبی در دستور کار مجلس قرار گرفت و پیگیر هستیم که دوباره به صحن بیاید و به آن رای مثبت خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مردم با دیدن تخلفات در هر زمینه ای حتی بدون ذکر نامشان باید موضوع را به ما گزارش بدهند تا ما آن را به نهادهای نظارتی تحویل داده و تخلفات را پیگیر شویم، افزود: با گزارش مردمی شرکت خانه سازی را که ۴۰ میلیارد قیمت داشت و به قیمت ١٢ میلیارد فروخته شده بود بر گرداندیم.

کد خبر: ۷۳٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha