۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
ساخت واکسن داخلی تا پایان سال به تولید انبوه می رسد
نماینده تهران در مجلس:

ساخت واکسن داخلی تا پایان سال به تولید انبوه می رسد

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت ها و دانشمندان جوان کشور مصمم شده اند که مقدمات ساخت واکسن را به طور جدی در ایران فراهم کنند و ان شاءالله تا پایان امسال و اوایل سال ۱۴۰۰ ساخت واکسن داخلی به تولید انبوه برسد.

به گزارش بازار زهره الهیان در گفتگو با واکسن آنلاین، با تأکید بر حمایت از واکسن داخلی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت واکسن سابقه درخشانی دارد و زیرساخت های ساخت واکسن در کشورمان موجود است.

وی بیان کرد: بعد از شیوع بیماری کرونا در کشورمان، شرکت های داخلی و دانشمندان جوان مصمم شدند که مقدمات ساخت واکسن را به طور جدی در ایران فراهم کنند و ان شاءالله تا پایان امسال و اوایل سال ۱۴۰۰ ساخت واکسن داخلی به تولید انبوه برسد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طریق ساخت واکسن داخلی با تعداد زیاد، نیاز کشور در این زمینه تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

الهیان تأکید کرد: تاکنون تست های انسانی و کارآزمایی های بالینی که در این زمینه صورت گرفته است، بسیار موفقیت آمیز بوده و هیچ گونه عوارضی از طریق واکسن های داخلی مشاهده نشده است. بر این اساس، ما باید به واکسن داخلی اعتماد داشته باشیم.

کد خبر: ۷۳٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha