۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
 محصولات صنعتی استان زنجان بهره‌وری مناسبی در حوزه صادرات ندارند
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان:

محصولات صنعتی استان زنجان بهره‌وری مناسبی در حوزه صادرات ندارند

زنجان - مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: محصولات صنعتی استان علاوه بر چاقو، مس و ملیله و ... بهره‌وری مناسبی در حوزه صادرات ندارند.

ایرج احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار به صنعت چاقو در استان زنجان اشاره کرد و گفت: شهرک‌های صنعتی استان زنجان از یک دهه گذشته اقدام به توسعه خوشه‌های صنعتی کرده است و در این زمینه موفق هم بوده است.

وی اظهار کرد: پس از تجربه‌ای که در صنا یع فرش و کفش هید ج داشتیم سعی داریم خوشه چاقو، مس و ملیله را در دست توسعه داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: از برنامه‌های عملی که برای خوشه صنعتی چاقو در استان در نظر گرفته شده این است که پس از مطالعه و حساس سازی ذی نفعان و اعتماد سازی، ترغیب نهادهای پشتیبانی به حمایت از خوشه‌های صنعتی چاقو است.

احمدی ابراز کرد: افزایش میزان تولید و افزایش اشتغال و افزایش میزان صادرات مد نظر شهرک‌های صنعتی در خوشه‌های صنعتی چاقو است.

وی افزود: محصولات صنعتی استان زنجان علاوه بر چاقو، مس و ملیله و سایر صنعتی استان، بهره‌وری مناسبی در حوزه صادرات ندارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، تصریح کرد: در استان مدیریت شرکت‌های مدیریت صادرات که وظیفه صادرات و شناسایی بازارهای جدید از محصولات است را دراستان نداریم.

احمدی گفت: در استان زنجان باید صنایع چاقو و مس به خوبی تقویت شود و شاهد توسعه صادرات در این دو صنایع باشیم.

وی ابراز کرد: توجه به خوشه‌های صنعتی چاقو ومس در زنجان باعث توسعه اشتغال و توسعه اقتصادی استان می‌شود.

کد خبر: ۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha