۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
افت شدید تولیدات صنعتی ایتالیا
تحت تاثیر بحران کرونا رقم خورد؛

افت شدید تولیدات صنعتی ایتالیا

در شرایطی که بیکاری گسترده و مشکلات بزرگ اقتصادی ناشی از کرونا در ایتالیا، ازعمیق‌تر شدن رکود اقتصادی در این کشور خبر می‌دهد، تولید ات صنعتی ایتالیا با اهنگی بسیار سریع‌تر از پیش بینی‌ها همچنان رو به کاهش است.

به گزارش بازار، مرکز آمار ایتالیا در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که در سال گذشته میلادی تولیدات صنعتی در این کشور در مقایسه با دوره مشابه در سال ۲۰۱۹ میلادی با کاهش کم سابقه یازده و چهاردهم درصد روبرو بوده است.

یک شهروند ایتالیایی که از یک سال پیش بیکار شده است در رم گفت: به علت شیوع کرونا الان یک سال است که من مانند بسیاری دیگر از ایتالیایی‌ها که کارشان را به علت تعطیلی‌های طولانی کسب و کارها از دست داده اند بیکار هستم و کسی هم نیست که به داد ما برسد. از یک ماه پیش ایتالیا در این شرایط سخت کرونا و مشکلات اقتصادی با بحران سیاسی روبرو شده و ما هنوز دولت نداریم.

به گفته کارشناسان، کرونا اقتصاد ایتالیا را به لبه پرتگاه کشانده است. بر اساس گزارش مرکز آمار ایتالیا، تعطیلی‌های گسترده ناشی از همه گیری کووید ۱۹ در ایتالیا به ویژه در موج دوم کرونا، علت اصلی افت شدید تولیدات صنعتی در این کشور است.

کد خبر: ۷۳٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha