۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
بانک توسعه تعاون زنجان ۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است
مدیر شعب بانک توسعه تعاون زنجان:

بانک توسعه تعاون زنجان ۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است

زنجان- مدیر شعب بانک توسعه تعاون زنجان گفت: بانک توسعه تعاون استان زنجان در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در سال جاری دو هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش بازار به نقل از بانک توسعه تعاون زنجان، مسعود کردستانی گفت: بانک توسعه تعاون استان زنجان در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در سال جاری دو هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که در مقایسه با سال قبل از ۶۵ درصد رشد برخوردار است. 

وی اظهار کرد: از این میزان ۲۹۰میلیارد ریال در بخش کشاورزی ، ۹۵۰میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن ، ۷۸۰میلیارد ریال در بخش مسکن و خدمات و ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و بقیه در قالب تسهیلات عمومی پرداخت شده است. 

مدیر شعب بانک توسعه تعاون زنجان گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانکهای عامل پرداخت تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی می باشد که از این محل در سال جاری ۱۵۵ فقره پرونده با رقمی بالغ بر ۲۴۶ میلیارد ریال تسهیلات در استان زنجان پرداخت شده است. 

کردستانی بر حمایت این بانک از فعالان اقتصادی اشاره کرد و گفت: بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات از محل بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز با صندوق توسعه ملی قرارداد عامیلیت دارد که تاکنون ۸۷ فقره پرونده با رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در استان پرداخت شده است.

کد خبر: ۷۳٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha