۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
۵ بازارچه ملی فروش صنایع دستی نوروزی در مازندران برگزار می شود
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

۵ بازارچه ملی فروش صنایع دستی نوروزی در مازندران برگزار می شود

ساری - مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به فروش ۱۳۰ میلیارد ریالی صنایع دستی در سال جاری گفت: ایام نوروز ۵ نمایشگاه ملی فروش صنایع دستی برپا می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سیف الله فرزانه شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۶ نمایشگاه فروش بهاره صنایع دستی در استان برگزار می شود، افزود: از این تعداد پنج نمایشگاه ملی و بقیه استانی است.

وی با بیان اینکه در مناطق مختلف استان نمایشگاه فروش نوروزی صنایع دستی پیش بینی شده است، گفت: انشالله با مهار ویروس کرونا، نسبت به برپایی نمایشگاه های صنایع دستی ایام نوروز در استان اقدام می شود.

وی شهرهای نوشهر، ساری، گلوگاه، رامسر و چالوس را محل برپایی نمایشگاه های صنایع دستی برشمرد و درباره فروش صنایع دستی در سال جاری گفت: امسال میزان فروش صنایع دستی در استان ۱۳۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: در سال جاری بیش از ۵۰ نمایشگاه ملی و منطقه ای صنایع دستی در استان برگزار شدو بیش از ۱۷ نشان مرغوبیت کالا نیز در استان دریافت شده است.

فرزانه درباره توقف موقف فعالیت تاسیسات گردشگری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز گفت: این تصمیم طبق مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان اتخاذ شده است و تمامی دستگاه ها موظف به اجرا و رعایت آن هستند.

وی شمار هنرمندان صنایع دستی استان را بیش از پنج هزار نفر بیان کرد.

کد خبر: ۷٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha