۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
 ۴۶ پروژه گردشگری در مازندران افتتاح شده است
معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران:

۴۶ پروژه گردشگری در مازندران افتتاح شده است

نور- حسنی، معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران با اشاره به افتتاح ۴۶ پروژه گردشگری در استان گفت: صنعت درحال توسعه گردشگری با شیوع کرونا دچار رکود و ایست شده است.

مهران حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به خسارت کرونا به بخش گردشگری استان اظهار داشت: این صنعت با شیوع کرونا دچار رکود و ایست شده است و باید از فعالان آن حمایت های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به وجود دو هزار و ۵۰۰ تاسیسات گردشگری در استان یادآور شد: تاسیسات گردشگری و اقامتی از شاخص های توسعه و رونق اقتصادی به شمار می رود و بخش عمده ای از درآمدهای استان از طریق گردشگری است.

وی با عنوان اینکه گردشگری می تواند در ارتقای سطح درآمد منطقه و ایجاد فرصت های شغلی نقش اساسی و مهمی داشته باشد، یادآور شد: نیروهای آموزش دیده خوبی در کنار ظرفیت های و جاذبه های موجود در استان فعالیت می کنند.

حسنی با بیان اینکه تنوع تاسیسات گردشگری و ارائه خدمات استاندارد می تواند به رونق این صنعت در پساکرونا کمک کند، یادآور شد: امیدواریم با حمایت های صورت گرفته، بخش گردشگری از رکود خارج شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران به طرح های گردشگری در دهه فجر اشاره کرد و با بیان اینکه ۴۶ پروژه در استان افتتاح می شود، گفت: یک واحد پدیرایی در فضایی به مساحد هزار و ۶۰۰ مترمربع و اشتغال ۱۰ نفر در نور افتتاح شد.

وی میزان سرمایه گذاری در این طرح را ۱.۵ میلیارد تومان بیان کرد.

کد خبر: ۷۲٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha