۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
۲۸۰ آرایشگاه زنانه در زنجان پلمب شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۲۸۰ آرایشگاه زنانه در زنجان پلمب شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: طی ۱۰ ماه امسال ۲۸۰ آرایشگاه زنانه در زنجان به علت عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی پلمب شد.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه آرایشگاه‌های زنانه در استان زنجان فعالیت می کنند، گفت: به علت شیوع بیماری کرونا محدودیت های کرونایی در استان از ابتدای سالجاری اعمال شد و همکاری این صنف هم بسیار خوب بود.

وی اظهار کرد: تیم بازرسی متشکل از اتاق اصناف، سازمان صنعت،معدن تجارت، بهداشت و اتحادیه آرایشگران نظارت و بازرسی لازم را با قوت بسیار خوبی انجام می دهد.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: طی ۱۰ ماه امسال هم ۲۸۰ آرایشگاه زنانه در زنجان به علت عدم رعایت محدودیت های کرونایی پلمب شد و خوشبختانه طی دو ماه گذشته پلمب آرایشگاه‌های زنانه کاهش داشته است.

موسوی با بیان اینکه در این میان برای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بازرسی از آرایشگاه های زنانه در زنجان تشدید شده است، ابراز داشت: اگر پروتکل های بهداشتی توسط این صنف رعایت نشود واحد مربوطه دوباره پلمب می شود.

وی با بیان اینکه برای قطع بیماری کرونا تمام اصناف استان باید بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند،تصریح کرد: در استان بیشترین پلمب آرایشگاه زنانه مربوط به شهرستان های زنجان و ابهر است.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: در حال حاضر هم بازرسی های سر زده از آرایشگاههای زنانه انجام می شود و باید تمام مشتریان از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

کد خبر: ۷۲٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha