۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
ذخیره ۱۰۰ تن روغن مایع در استان سمنان/ کمبود اقلام اساسی نداریم
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

ذخیره ۱۰۰ تن روغن مایع در استان سمنان/ کمبود اقلام اساسی نداریم

سمنان- تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به دپوی ۱۰۰ تن روغن مایع در استان، گفت: از لحاظ توزیع اقلام مصرفی به خصوص روغن مشکلی در استان وجود ندارد.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به مصوبات این کارگروه و با بیان اینکه تلاش ها برای تنظیم بازار و تامین اقلام مصرفی آخر سال مردم ادامه دارد، بیان کرد: ۱۰۰ تن روغ نباتی به صورت دپو در استان ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه توزیع روغن در سطح استان صورت می گیرد، افزود: کمبودی از لحاظ اقلام مصرفی در استان وجود ندارد.

توزیع شکر
رئیس صمت استان سمنان همچنین گفت: روند خرید ۷۵۰ تن میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال و شب عید شامل ۲۵۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال در استان آغاز شده تا مردم کمبودی را در زمینه تامین اقلام مصرفی نداشته باشند همچنین روند توزیع اقلام به خصوص میوه به تدریج اعلام می شود.

تشنه دل بیان کرد: از تمام ظرفیت های موجود در سطح استان سمنان برای ذخیره میوه و تامین نیازهای شب عید مردم از جمله مسائل مرتبط با سردخانه ها، لجستیک ، شبکه توزیع و نظارت و ... استفاده خواهد شد. 

وی ابراز کرد: ۵۲۶ تن سهمیه شکر استان سمنان محاسبه شده که حدوداً ۲۰ درصد آن برای واحدهای تولیدی شیرینی پزی و ...  و مابقی با قیمت مصرف کننده ۸۷۰۰ تومان بصورت بسته بندی به واحدهای صنفی برای عرضه در سطح بازار توزیع می شود.

پرداخت تسهیلات رونق تولید
رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ممنوعیت توزیع شکر فله ای به خاطر کرونا، ابراز کرد: توزیع شکر در فروشگاه ها به صورت بسته بندی توسط کارخانه های درون استان صورت و به دست مردم می رسد لذا مردم نیز شکر فله ای را مطالبه نکنند.

تشنه دل با بیان اینکه طی ایام‌الله دهه مبارک فجر ۲۷ طرح صنعتی و معدنی در استان افتتاح شده است، تاکید کرد: تعدادی از این طرح ها هنوز باقی مانده که در روزهای آتی به بهره برداری خواهند رسید همچنین باید گفت این طرح ها توانسته اند سرمایه گذاری و اشتغال خوبی را نیز برای استان به دنبال بیاورند.

وی همچنین گفت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال پایدار در سطح استان سمنان تسهیلات رونق تولید به ۳۸۶ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است.

کد خبر: ۷۲٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha