۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
۶۸ واحد مرغداری در استان سمنان فعالیت می‌کنند/ رشد ۱۴ درصدی جوجه‌ریزی
مدیرکل دامپزشکی سمنان:

۶۸ واحد مرغداری در استان سمنان فعالیت می‌کنند/ رشد ۱۴ درصدی جوجه‌ریزی

سمنان – مدیرکل دامپزشکی سمنان از فعالیت ۶۸ واحد مرغداری در استان خبر داد و گفت: میزان جوجه‌ریزی در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا حسینی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل دامپزشکی سمنان ضمن بیان اینکه درمجموع ۶۸ واحد مرغداری با ظرفیت عرضه دو میلیون قطعه مرغ ۴۲ روزه در استان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: سال گذشته ۲۳ میلیون و ۴۵۹ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌ها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۶ میلیون و ۸۸۹ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری استان انجام شد، افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با تأکید بر لزوم گسترش و توسعه ظرفیت جوجه‌ریزی و پرورش مرغ در استان بیان کرد: طرح تشدید نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های دامی ویژه نوروز، از ۲۵ اسفند سال جاری آغاز می‌شود.

حسینی بابیان اینکه ۱۸ تیم عملیاتی بازرسی و نظارت بر مراکز فرآورده‌های دامی در سمنان ساماندهی شده است، گفت: این طرح تا ۱۵ فروردین ۹۹ در استان با مشارکت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اصناف برگزار می‌شود.

کد خبر: ۷٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha