۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
بزرگترین طرح کنسانتره میوه جنوب کشور در فارس راه اندازی شد
به مناسبت دهه فجر؛

بزرگترین طرح کنسانتره میوه جنوب کشور در فارس راه اندازی شد

شیراز - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر طرح بزرگ صنعتی تولید کنسانتره میوه و مرکبات در شهرک صنعتی جهرم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی، احد فتوحی در آیین افتتاح بزرگترین طرح تولید کنسانتره  جنوب کشور، گفت: این طرح با سرمایه گذاری افزون بر  یه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه‌اندازی و در فاز نخست برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: این مجموعه صنعتی در فاز نخست ظرفیت تولید ۲ هزار و ۸۰۰ تن انواع کنسانتره را دارد که در فازهای بعدی افزایش می‌یابد.

او با اشاره به حمایت‌های انجام شده برای استقرار این مجتمع صنعتی در شهرک صنعتی جهرم، گفت: زمین محل استقرار این طرح صنعتی پس از فسخ قرارداد راکد قبلی و انجام تشریفات قانونی، در اردیبهشت سال گذشته به سرمایه گذار طرح تحویل شد که این سرمایه گذار نیز در مدت ۲۲ماه این طرح بزرگ را اجرایی و به بهره برداری رساند.

فتوحی با بیان اینکه شهرستان جهرم از قطب‌های مهم تولید مرکبات و خرما در کشور است، راه‌اندازی طرح بزرگ کنسانتره را یکی از نیازهای مهم شهرستان اعلام کرد که امروز و در راستای جهش تولید و با تلاش جهادگونه بخش خصوصی تحقق یافته و با راه‌اندازی این مجموعه صنعتی علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و تولید محصول صادرات محور، سبب اشتغال زایی بالایی نیز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به انعقاد ۵۶قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی جهرم، گفت: تاکنون ۲۶ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۱۰۰۰نفر فعال و ۳۰ واحد صنعتی دیگر نیز در مرحله ساخت و ساز است.

کد خبر: ۷۲٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha