۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
اجرای ۶۵ کیلومتر بهسازی آسفالت در محورهای پلدختر/۹۵ پل مرمت و بازسازی شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر:

اجرای ۶۵ کیلومتر بهسازی آسفالت در محورهای پلدختر/۹۵ پل مرمت و بازسازی شد

لرستان- شریف زاده، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان پلدختر اجرا شده است.

روح‌الله شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بر اثر سیل ۹۸ خسارات جبران ناپذیری به شهرستان پلدختر وارد شد که متأسفانه امکانات و ماشین‌آلات راهداری در پلدختر، جوابگوی این حجم از خسارت‌ها نیست.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مجموعه استان توجه ویژه‌ای به بحث به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات شهرستان پلدختر داشته باشد، افزود: با توجه به مشکلاتی که سیل ایجاد کرد در این مدت تمام دغدغه ما برقراری مجدد تردد متمرکز بود اما از ایمن سازی محورهای شهرستان هم غافل نشده‌ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر عنوان کرد: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان پلدختر اجرا شده است که ۲۸ کیلومتر آن در محورهای اصلی و فرعی و ۳۷ کیلومتر هم روکش در راه های روستایی بوده است.

وی اظهار کرد: در قالب طرح ابرار نیز ۸.۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی در شهرستان پلدختر با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده و عملیات بهسازی ۷.۵ کیلومتر دیگر نیز انجام شده است.

شریف ‌زاده تصریح کرد: پس از سیل فروردین ۹۸، عملیات مرمت، بازسازی و احداث ۱۴۰ دستگاه پل، در استان عملیاتی شد که تاکنون ۹۵ دستگاه از آنها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین ۱۶ دستگاه پل دیگر با اعتباری بالغ بر ۶۶۷ هزار و ۱۷۹ میلیون ریال در دست احداث است که درصورت تخصیص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار تا ۲۲ بهمن امسال همه این پل ها به ویژه پل های بزرگ بابازید، چم شهران و پران پرویز را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

کد خبر: ۷۲٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha