۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
تولید ماکارونی در کشور به روز و بنا بر ذائقه ایرانی است
مدیرعامل شرکت مانتا تاکید کرد:

تولید ماکارونی در کشور به روز و بنا بر ذائقه ایرانی است

کرج- نوری نسب مدیرعامل شرکت مانتا با اشاره به اینکه ماکارونی یک غذای ارزان در کشور است، گفت: تولید ماکارونی به روز رسانی شده است.

نبی الله نوری نسب در گفتگو با بازار گفت: ماکارونی ارزانترین کالا برای مصرف کننده است. یک بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی که ۸۷۰۰ تومان است با افزودن همین مبلغ هم مواد شامل «روغن، قارچ و سویا» در نهایت با ۲۰ هزار تومان برای سیر کردن ۷ نفر در شرایط عادی یا ۵ کارگر کفایت می کند.

نوری نسب افزود: در شرایطی که دولت حدود ۴ برابر قیمت گندم باید بدهد تا ارز برای واردات برنج بگیرد، به نظر من دولت باید از این محصول و حمایت از تولید آن استقبال کند.

وی در خصوص ماشین آلات مورد استفاده در صنعت ماکارونی گفت: دستگاه های ما همان ماشین آلات و دستگاه های مورد استفاده در نیویورک میلان و پاریس است. تکنولوژی که در صنعت ماکارونی ایران استفاده می شود چیزی کم ندارد و تولید ماکارونی جزو صنایعی است که بعد از انقلاب نه تنها عقب نمانده بلکه به روزرسانی شده و پیشرفت خوبی داشته است.

نوری نسب اظهار کرد: یکی از ارکان کسب و کار و تولید در نظر گرفتن سلیقه و ذائقه مشتری و مصرف کننده است، تولید محصولی که مطابق با ذائقه و سلیقه مصرف کننده نباشد بعد از مدت کوتاهی از ذائقه می افتد و تداوم نخواهد داشت که ما در مجموعه سمیرا از ابتدا این موارد را مورد توجه قرار دادیم.

کد خبر: ۷۲٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha