۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
استفاده از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برای مشاغل خانگی در زنجان فراهم شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

استفاده از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برای مشاغل خانگی در زنجان فراهم شد

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: به منظور حمایت از متقاضیان مشاغل خانگی استفاده از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان فراهم شد.

به گزارش بازار به نقل از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان، محمدرضا یوسفی با بیان اینکه توسعه مشاغل خانگی در استان توسط اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌شود، گفت: به منظور حمایت از متقاضیان مشاغل خانگی استفاده از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فراهم شد.

وی اظهار کرد: از ۳۳۵ رشته مصوب مشاغل خانگی تعداد ۱۴۹ رشته مشمول بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شده است و افراد بین ۱۸ تا ۵۰ سال سن که دارای مجوز فعالیت مشاغل خانگی در ۱۴۹ رشته مورد نظر رشته‌های مرتبط با بخش کشاورزی، فرش، صنعت و خدمات و صنایع دستی و همچنین رشته‌های فرهنگ و هنری، در روستاها، مناطق عشایری و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می‌باشند می‌توانند از مزایا بیمه‌های اجتماعی نظیر مستمری بازنشستگی، پیری، فوت و از کار افتادگی بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: متقاضیان جهت ثبت نام و عضویت در صندوق به سامانه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به آدرس www.roostaa.ir مراجعه کنند.

یوسفی تاکید کرد: براساس طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای پنج هزار و ۸۰۰ نفر در استان اشتغالزایی محقق شده است. 

وی با بیان اینکه از شهریور ماه سالجاری طرح توسعه مشاغل خانگی در زنجان آغاز شد و ثبت نام در استان هم بسیار خوب بود،افزود: در سال جهش تولید برای توسعه مشاغل خانگی در استان تسهیلات خوبی پرداخت می شود.

کد خبر: ۷۲٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha