۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
سامانه بارشی فردا از همدان خارج می شود
کارشناس هواشناسی همدان:

سامانه بارشی فردا از همدان خارج می شود

همدان - باقری شکیب، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از خروج سامانه بارشی از این استان تا بعدازظهر فردا خبر داد.

محمدحسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان همدان در ۲۴ ساعت آینده همراه با بارش باران پیش بینی می‌شود از کاهش دما طی روزهای آینده در همدان خبر داد و گفت: دمای هوای همدان از روز دوشنبه تا منفی ۴ درجه کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه عمده بارش‌ها بیشتر در مناطق غربی و جنوبی استان همدان رخ می‌دهد، اظهار کرد: به تدریج از حجم حضور ابرهای باران‌زا در آسمان استان همدان کاسته می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با یادآوری اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۲۸ میلی‌متر بارش و همدان با ۱۷ میلی‌متر بارش به ترتیب پر بارش ترین مناطق استان همدان بوده اند، گفت: از روز گذشته بارش باران و برف را در سطح استان همدان داشتیم که بارش برف بیشتر در گردنه ها و مناطق کوهستانی بوده است.

وی در رابطه با میزان بارندگی در سال‌جاری عنوان کرد: میزان خشکسالی در سالجاری قابل توجه نبوده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مقداری افزایش بارش را نیز شاهد بوده‌ایم.

باقری شکیب با بیان اینکه سامانه بارشی فعال در نقاط مختلف استان همدان بعدازظهر فردا از این استان خارج می‌شود، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ملایر و نهاوند با ۱۴ درجه جزو گرمترین  و گل تپه با صفر درجه سانتی گراد سردترین مناطق استان بوده اند.

کد خبر: ۷۲٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha