۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
۳ هزار و ۷۸۸ مورد تخلف در بازار کردستان احراز شد
رئیس اداره نظارت سازمان صمت کردستان:

۳ هزار و ۷۸۸ مورد تخلف در بازار کردستان احراز شد

کردستان- سردارزاده، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه سه هزار و ۷۸۸ مورد تخلف در سطح بازار استان کشف و احراز شد.

فرزاد سردارزاده در گفتگو با خبرنگار بازار به تعداد بازرسی های انجام شده در استان اشاره کرد و اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه امسال ۹۴ هزار و ۳۴۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی دربازار استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در نتیجه این بازرسی های انجام شده توسط بازرسان سازمان صمت استان سه هزار و ۷۸۸ مورد تخلف کشف و احراز شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: تخلف‌های احراز شده در قالب سه هزار و ۲۶۶ پرونده به ارزش ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سردارزاده یادآور شد: علاوه بر موارد مذکور بیش از دو هزار مورد گشت مشترک از بازار استان هم در این مدت داشتیم که ارزش پرونده‌های تخلف تشکیل شده در این حوزه دو میلیارد و ۵۰۰ تومان بوده است.

وی یکی از موارد موفقیت در بازرسی از بازار را مشارکت مردمی خواند و اظهار داشت: چهار هزار و ۴۲۵ مورد شکایت مردمی به صورت تلفنی، حضوری و کتبی به این سازمان ارائه شده است.

سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه‌روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و مردم می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی در راستای عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی را از این طریق اعلام کنند.

کد خبر: ۷۱٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha