۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
بهره برداری از ۸۱ طرح صنعتی و معدنی در سیستان وبلوچستان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بهره برداری از ۸۱ طرح صنعتی و معدنی در سیستان وبلوچستان

زاهدان- شهرکی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۸۱ طرح صنعتی و معدنی از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آذرماه با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

داوود شهرکی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: از ابتدای  سال ۹۹ تا پایان آذرماه  تعداد ۸۱ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که موجب اشتغال زایی به میزان بالغ بر  ۸۰۰ نفر شده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد : عملیات احداث تعداد ۱۰ طرح متوسط و بزرگ صنعتی در سطح استان با پیشرفت ۱۵ تا ۸۵ درصدی در حال انجام می باشد که  تا پایان امسال بخشی از این طرح ها به بهره برداری خواهند رسید و بخش دیگری از این طرح ها در نیمه اول سال آینده افتتاح می شوند.

وی افزود: طرح های مهم و بزرگی در استان در حال انجام است که می توان به عملیات احداث کارخانه طلا در شهرستان تفتان، به فراخوان گذاشته شدن جذب سرمایه گذار جدید در معدن و ایجاد صنایع معدنی در زمینه طلا و مس در شهرستان میرجاوه که انشاءالله در اوایل اسفندماه سرمایه گذار اجرای طرح مشخص خواهد شد و معدن بزرگ مس در شمال استان که در تلاش به جهت مشخص نمودن سرمایه گذار در این محدوده بزرگ معدنی هستیم، اشاره کرد . 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه استان در مسیر توسعه مناسب قرار گرفته و امیدواریم با سرمایه گذاری هایی که انجام شده یا در آینده  اجراخواهد ،  ظرفیت خوبی به اشتغال و سرمایه گذاری و رونق استان افزوده شود . 

وی تصریح کرد: نگاه و توجه ما در جذب سرمایه گذار ، سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ است و سرمایه گذاری هایی که موجب توسعه و رونق بخش های صنعت ، معدن و تجارت و ایجاد اشتغال در سطح استان شود، خصوصا سرمایه گذاری در ایجاد و توسعه زیر ساختها را حمایت می کنیم. 

کد خبر: ۷۱٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha