۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
۸۸.۴درصد خانوارهای روستایی زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند
مدیرعامل شرکت گاز زنجان:

۸۸.۴درصد خانوارهای روستایی زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند

زنجان- مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: ۱۰۰درصد خانوار شهری و ۸۸.۴ درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت گاز زنجان، موسی احمدلو گفت: در حال حاضر همه ۲۱ شهر استان با ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۶۰۲ روستای استان با ۸۸.۴ درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: در مجموع ۹۶.۲ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان زنجان به شبکه گاز کشور متصل است.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه گازرسانی اقدامات قابل توجهی در سطح کشور و استان زنجان اتفاق افتاده است و دهه فجر فرصتی مغتنم برای بازخوانی انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاوردهای آن در عرصه های گوناگون است، تصریح داشت: گاز زنجان دهه فجر امسال با افتتاح گازرسانی به ۹ روستا و۵۰ واحد صنعتی و تولیدی در خدمت هم استانی های عزیز است.

احمدلو تاکید کرد: در مجموع بیش از ۱۵میلیارد و ۵۱ میلیون تومان اعتبار برای این طرح ها اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه با احتساب ۹ پروژه روستایی قابل افتتاح در دهه فجر با ۵۱۲ خانوار مجموع روستاهای بهره مند از گاز در سطح استان به ۶۰۲ روستا با ۹۴ هزار و ۸۹ خانوار می رسد،تصریح کرد: ۱۰ میلیارد و۲۴۰ میلیون تومان اعتبار برای گازرسانی به این روستاها هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان از افتتاح طرح گازرسانی به ۵۰ واحد صنعتی و تولیدی با صرف اعتباری بیش از ۴ میلیارد و ۸۱۱ میلیون تومان در استان زنجان خبر داد و گفت: با این اقدام مجموع واحدهای صنعتی و تولیدی بهره مند از گاز در استان زنجان به دو هزار و ۱۶۱ واحد می رسد.

 احمـدلو با بیان اینکه یکی از مهمترین مطالبات مردم در تمامی استان های کشور استفاده از سوخت پاک و ارزان گاز است،گفت: در حال حاضر و در جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی ایران؛ گاز زنجان مفتخر است با اجرای ۵۹۳ کیلومتر خطوط انتقال، اجرای ۶ هزار و ۹۴۰ کیلومتر شبکه و خط تغذیه و نصب ۱۹۳ هزار و ۹۰۱ انشعاب شهری و روستایی؛ به ۳۶۵ هزار و ۵۵ مصرف کننده خانگی، تجاری عمده و صنعتی، خدمات ارائه می کند.

کد خبر: ۷۱٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha