۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
برق مورد نیاز صنعت و بخش درمان استان قزوین بدون وقفه تامین شده است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین:

برق مورد نیاز صنعت و بخش درمان استان قزوین بدون وقفه تامین شده است

قزوین- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: با اعمال کمترین خاموشی در استان، برق مورد نیاز بخش صنعت، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بدون وقفه تامین شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قزوین، سعید بهادیوند چگینی در این باره اظهار کرد: دهه فجر یادآور پایان دوران ستم شاهی است و ملتی آگاه به رهبری امام راحل توانست بر سرنوشت خود مسلط شده و بساط طاغوت را برچیند.

وی افزود: انقلاب اسلامی موجب خودباوری و اعتماد به نفس ملت شد و توانستیم در عرصه های مختلف موفقیت های بزرگی را کسب کرده و مسیر توسعه و آبادانی را با سرعت طی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: خودکفایی در صنعت برق و احداث نیروگاهها از دیگر دستاوردهای انقلاب است که امروز قادریم در صادرات خدمات فنی و مهندسی هم حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم که این موفقیت ها در قطع وابستگی بسیار موثر بوده است.

بهادیوند چگینی اظهار داشت: تامین انرژی برق از عوامل مهم رسیدن به توسعه پایدار است که در این راستا وضعیت بسیار خوبی داریم و با مدیریت منطقی توانسته ایم تمامی نیازهای بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و سایر امور را تامین کنیم.

کمترین خاموشی در استان قزوین
وی در ادامه توجه به شعار سال را از رویکردهای مهم وزارت نیرو دانست و اضافه کرد: برای تحقق شعار جهش تولید تلاش کردیم علیرغم همه مشکلات با تامین انرژی مورد نیاز واحدهای صنعتی از هرگونه وقفه در تولید پیشگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با مدیریت مصرف و جلب مشارکت صنعتگران خوشبختانه در بخش صنعت خاموشی نداشتیم و در مجموع میزان خاموشی ها در استان کمتر از ۲۰ مگاوات بود در حالی که در برخی استانها این میزان به ۲۰۰ مگاوات هم رسیده است.

بهادیوند چگینی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت تامین برق مورد نیاز درمانگاهها و بیمارستانها با تلاش شبانه روزی همکاران و بدون هر گونه تعطیلی در این زمینه نیز اقدام کردیم و در حالی که برخی ادارات با یک سوم نیرو در محل کار حاضر شدند در این شرکت با همه توان نیروی انسانی خود در خدمت مردم و کادر درمانی و سلامت بودیم.  

وی اظهارداشت: در ایام کرونا هیچگونه خاموشی در بیمارستانها و مراکز درمانی ایجاد نشد و مدافعان سلامت بدون هرگونه نگرانی از قطع برق به خدمت ارزشمند خود ادامه دادند.

بهادیوند چگینی در ادامه از شهروندان خواست با رعایت صرفه جویی در مصرف برق کارکنان این شرکت را در خدمت رسانی به مردم یاری کنند.

کد خبر: ۷۱٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha