۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
 ۷۹۱ پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در زنجان افتتاح می‌شود
استاندار زنجان:

۷۹۱ پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در زنجان افتتاح می‌شود

زنجان- استاندار زنجان گفت: در دهه فجر امسال ۷۹۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان در استان زنجان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی  ظهر یکشنبه در جمع مدیران در محل استانداری زنجان به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال ۷۹۱ پروژه عمرانی و سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان در استان زنجان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

وی اظهار کرد: با افتتاح این تعداد طرح برای بیش از دو هزار و ۷۷۰ نفر در استان زنجان اشتغال ایجاد می شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه باید اقدامات دولت و نظام طی ۴۲ سال گذشته به مردم به خوبی بیان شود،گفت: در این راستا باید مدیران دستگاههای اجرایی مدیریت لازم را مد نظر قرار داده و دستاوردهای دستگاههای اجرایی را به مردم بیان کنند. 

حقیقی تاکید کرد: طی دهه فجر امسال پروژه ها از نظر تعداد ۵۴ درصد نسبت به دهه فجر سال گذشته کاهش یافته ولی از نظر ریالی بیش از ۱۶ درصد افزایش داشته است. 

وی همچنین از افتتاح ۶ پروژه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در دهه فجر خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. 

استاندار زنجان ابراز داشت: طی سالجاری هم هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده و این برای استان بسیار مهم است. 

حقیقی افزود: تعداد پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته ۸.۵۴ درصد کاهش دارد ولی از نظر ریالی ۱۶ برابر شده است. 

وی تصریح کرد: ۹ درصد پروژه ها در دهه فجر امسال کلنگ زنی بوده و ۹۱ درصد بهره برداری است و  برنامه اصلی بنده هم بر این بود تا پروژه های اولویت دار در استان اجرایی شوند. 

کد خبر: ۷۱٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha