۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
روزانه ۴۰ هزار عدد ماسک در زنجان تولید می‌شود
استاندار زنجان:

روزانه ۴۰ هزار عدد ماسک در زنجان تولید می‌شود

زنجان - استاندار زنجان با اشاره به اینکه روزانه ۴۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود، گفت: متولی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در استان برعهده سازمان صمت است.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به فعالیت واحد تولیدی ماسک در شهرک صنعتی شماره یک زنجان،گفت: محصولات تولیدی این واحد علاوه برتامین نیاز استان به استانهای  دیگر هم ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه مازاد بر نیاز در زنجان ماسک تولید می کنیم، اظهار کرد: خوشبختانه استان در بحث تولید ماسک مشکل ندارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه از هفته  جاری تولید مواد شوینده و ضذعفونی کننده در استان افزایش سه  برابری خواهد داشت، گفت: با تولید این محصولات دیگر در سطح کشوری مشکلی در خصوص مواد شوینده و ضدعفونی کننده مشکلی نخواهیم داشت.

حقیقی ابراز کرد: با استقرار شرکت‌های بزرگ تولیدکننده لوازم بهداشتی داخلی و سرمایه‌گذاری کلان کشور ترکیه در استان برای تولید محصولات بهداشتی تحول خوبی در استان ایجاد می شود.

وی افزود: مواد ضد عفونی کننده پایه الکل و شوینده ضد عفونی کننده وایتکس از امروز وارد بازار و نیاز مردم تامین می‌شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: با توجه به شرایط امروز کشور ما از سرمایه‌گذاری خُرد در حوزه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده و مرتبط استقبال می کنیم.

حقیقی با اشاره به اینکه روزانه ۳۰ تا ۴۰ هزار ماسک در زنجان تولید می‌شود، گفت: متولی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در استان برعهده سازمان صمت است.

کد خبر: ۷٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha