۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
افتتاح ۱۶۳ طرح کشاورزی در استان سمنان/ اشتغال یک هزار نفر
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد:

افتتاح ۱۶۳ طرح کشاورزی در استان سمنان/ اشتغال یک هزار نفر

سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان از افتتاح ۱۶۳ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی این استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها یک هزار و ۲۵ نفر صاحب شغل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن میرعماد عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه درمجموع ۱۶۳ طرح عمرانی و کشاورزی در استان سمنان به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها یک هزار و ۲۵ نفر در استان سمنان صاحب شغل می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه برای بهره‌برداری از این تعداد طرح کشاورزی ۱۴۱ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: سهم بخش عمران ۱۲۹ طرح بااعتبار ۶۲۰ میلیارد ریال و سهم بخش تولید و دام‌پروری ۳۴ طرح بااعتبار ۷۹۸ میلیارد ریال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه در بخش منابع طبیعی ۱۹ طرح بااعتبار ۲۴۸ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال آماده افتتاح است، تصریح کرد: ۹۹ طرح بااعتبار ۳۴۸ میلیارد ریال در بخش آب‌وخاک و عشایر ۱۰ طرح بااعتبار هشت میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در زمره طرح‌های افتتاحی دهه فجر قرار دارند.

میرعماد بابیان اینکه ۱۹ طرح بااعتبار ۵۰۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال در بخش تولیدات دامی، ۱۳ طرح با صرف اعتبار ۱۷۳ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال در بخش تولیدات گیاهی آماده افتتاح است، افزود: دو طرح در بخش صنایع تبدیلی و فرآوری با صرف اعتبار ۷۰ میلیارد ریال آماده افتتاح‌ است.

وی با اشاره به اینکه در بخش دامپزشکی یک طرح و با صرف اعتبار ۶۰ میلیارد ریال آماده افتتاح است، خاطرنشان کرد: سه هزار و ۳۶۰ نفر از تسهیلات و منافع افتتاح این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر اینکه سه طرح بااعتبار یک هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در استان کلنگ‌زنی می‌شود، بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح‌ها در شاهرود و سرخه آغاز می‌شود.

کد خبر: ۷۰٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha