۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
۳۱۳ پروژه عمرانی در مازندران افتتاح می‌شود/ ایجاد ۸هزار فرصت شغلی
معاون استاندار مازندران:

۳۱۳ پروژه عمرانی در مازندران افتتاح می‌شود/ ایجاد ۸هزار فرصت شغلی

ساری- رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: ۳۱۳ پروژه عمرانی دهه فجر برای هشت هزار نفر در حین اجرای طرح‌ها اشتغال ایجاد کرد.

مهدی رازجویان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برنامه های دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، افزود: در سال جاری پروژه های ملی نظیر زباله سوز نوشهر با حضور ویدوکنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شده است.

وی درباره طرح های دهه فجر در استان گفت: ۸۸۷ پروژه با اعتبار بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال افتتاح و ۷۲ پروژه نیز با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه ۱۲۹ پروژه طرح اشتغال زای تولیدی و صنعتی است، ادامه داد: برای این طرح ها که ۹۷۰ میلیارد تومان هزینه شده و سبب اشتغال دو و ۸۸۶ نفر پس از بهره برداری خواهد شد.

رازجویان با عنوان اینکه برای ۶۶۱ میلیارد تومان برای ۱۳۱ پروژه عمرانی صرف شده است، گفت: این طرح ها برای هشت هزار نفر در حین اجرای کار اشتغال ایجاد شده است.

وی یادآور شد: از مجموع طرح های دهه فجر ۲۹ طرح هادی روستایی، ۴۵ پروژه عمرانی توسط دهیاری و بهسازی راه های روستایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران یادآور شد: برقرسانی رو رو ریلی، افتتاح کارخانه هایی نظیر چوب فشرده خزر، طرح های مخابراتی و غیره از جمله طرح های مهم است و ۷۷۳ واحد مسکن مهر نیز به متقاضیان تحویل می شود.

کد خبر: ۷۰٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha