۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
۲۱۶ پروژه کشاورزی در کردستان افتتاح می‌شود
در ایام الله دهه فجر؛

۲۱۶ پروژه کشاورزی در کردستان افتتاح می‌شود

کردستان- سپری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۲۱۶ پروژه کشاورزی استان با اعتبار ۱۹۹ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

محمدفرید سپری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ۲۶ پروژه در بخش بهبود تولیدات دامی، ۱۴۰ پروژه در بخش آب و خاک، ۳۰ پروژه بهبود تولیدات گیاهی، هشت پروژه صنایع تبدیلی و غذایی،چهار پروژه شیلات و یک پروژه تعاون روستایی به مناسبت دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می رسد.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای افتتاح این تعداد پروژه را ۱۹۹ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان اعلام کرد وافزود: با افتتاح این پروژه ها ببرای ۲۵۲ نفر شغل ایجاد شده است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: بیشترین پروژه قابل افتتاح بخش کشاورزی استان در دهه فجر مربوط به شهرستان‌های سقز با ۶۲ پروژه، مریوان ۲۹ پروژه و بیجار ۲۷ پروژه است.

سپری یادآور شد: از ۲۱۶ پروژه قابل افتتاح بخش کشاورزی استان ۱۴ پروژه مربوط به سنندج، ۲۴ پروژه در سروآباد، ۱۳ پروژه در قروه، ۱۶ پروژه در کامیاران ، ۱۳ پروژه در دیواندره،۱۰ پروژه در دهگلان و هشت پروژه هم مربوط به شهرستان بانه است.

وی اظهار داشت: بیشترین میزان اشتغالزایی پروژه های قابل افتتاح دهه فجر امسال بخش کشاورزی استان هم مربوط به ۱۳ پروژه شهرستان دیواندره با اشتغالزایی ۷۲ نفر است.

کد خبر: ۷۰٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha