۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
شرکت‌های تعاونی در صنعت چاقو تشکیل شود
مدیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان:

شرکت‌های تعاونی در صنعت چاقو تشکیل شود

زنجان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، نسبت به تشکیل شرکت‌های تعاونی در صنعت چاقو تاکید کردوگفت: محقق شدن این مهم باعث توسعه و رونق این صنعت در استان می شود.

به گزارش خبرنگاربازار،محمدرضا یوسفی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان، گفت:  امروز یکی از خواسته‌های مهم فعالان صنعت چاقو، قرار گرفتن این صنعت در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور است.

وی اظهار کرد: صنعت چاقو جزو مشاغل است و باید بیمه فعالین این صنعت بیشتر توجه شود . نهاد مربوطه مساعدت لازم را بکند.

مدیرکل تعاون  کار و رفاه اجتماعی استان زنجان،نسبت به تشکیل شرکت‌های تعاونی در صنعت چاقودر استان زنجان تاکید کردو افزود: محقق شدن این مهم باعث توسعه و رونق این صنعت در استان می شود.

یوسفی ابراز کرد: مشاغل سخت و زیان‌آور در کمیته بدوی بررسی می شود و در این میان یکی از شروط اصلی سخت و زیان‌آور بودن مشاغل، بالا بودن عوامل زیان‌آور محیط کار از حد مجاز است. 

وی افزود: داشتن کارفرما از دیگر شروطی است که صنعت چاقوسازی باید این شرط را داشته باشد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان،به کاهش حوادث کار در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر حوادث کار در استان زنجان کاهش یافته ورسیدن به این مهم در راستای توجه به آموزش های لازم بوده است.

در ادامه این جلسه، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان ، یاد آورشد: روند صدور مجوز از طرف دستگاههای اجرایی از طریق پنجره واحد سرمایه‌گذاری انجام می‌شود. 

سید ابوالفضل عباسچیان، گفت:  زنجان در زمینه تسهیل فضای کسب و کار جزو سه استان برتر است.

وی بیان کرد: زنجان جزو استان‌هایی است  که در زمینه تولید ناخالص ملی وبرخورداری از پنجره واحد سرمایه‌گذاری بسیار سر آمد بوده و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

کد خبر: ۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha