۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
بررسی ۵ طرح گردشگری در پنجره واحد سرمایه‌گذاری فرمانداری رزن
رئیس میراث‌فرهنگی رزن عنوان کرد:

بررسی ۵ طرح گردشگری در پنجره واحد سرمایه‌گذاری فرمانداری رزن

همدان - رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رزن گفت: در راستای اجرای طرح های سرمایه‌گذاری پنج طرح گردشگری با مجموع سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال۱۳۰ نفر در پنجره واحد سرمایه گذاری فرمانداری رزن بررسی شد.

به گزارش بازار و به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، شهروز کهیایی گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل گردشگری و بناهای تاریخی شهرستان رزن، باید زیرساخت‌های گردشگری در رزن مهیا شود که به همین  منظور و نیز تسریع در روند صدور مجوزها و اخذ استعلام از دستگاهای مرتبط و در راستای اجرای طرح های سرمایه گذاری پنج طرح گردشگری با مجموع سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال۱۳۰ نفر در پنجره واحد سرمایه‌گذاری شهرستان رزن بررسی شد.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رزن گفت: این پنج طرح گردشگری شامل سه طرح مجتمع گردشگری روستای فارسجین در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع، روستای امیریه با مساحت شش هزار متر مربع و روستای محمدآباد به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و یک طرح گردشگری متل در روستای خورونده به مساحت دو هزار و ۳۰۰ متر مربع و احداث هتل رزن به مساحت چهارهزار و ۵۰۰ متر مربع با مجموع سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۳۰ نفراست.

کهیایی گفت: دو طرح مجتمع گردشگری روستای امیریه و متل گردشگری روستای خورونده در ایام دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: یکی از طرحهای مهم گردشگری رزن احداث هتل پارک ملت است که در جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری استان همدان تائید و موافقت اصولی آن صادر شد.

وی گفت: این پروژه چهارهزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت دارد و با زیر بنای دوهزار و ۷۰۰ متر مربع با فضاهای سوئیت های اقامتی، سفره‌خانه سنتی، رستوران، سالن پذیرایی و سالن اجتماعات با۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان در حال ساخت است و برای تجهیز این پروژه پنج میلیارد تومان دیگر نیاز است.

کد خبر: ۷۰٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha