۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
رانندگان برای تردد در راه‌های آذربایجان‌شرقی احتیاط کنند
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

رانندگان برای تردد در راه‌های آذربایجان‌شرقی احتیاط کنند

تبریز- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به بارش برف و لغزندگی سطح جاده های استان، رانندگان برای تردد در آن‌ها احتیاط کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی، غلامرضا رسول زاده روز پنج شنبه افزود: با وجود آغاز بارش برف در سطح استان تمامی راه های اصلی، فرعی و روستایی و آزادراه تبریز - زنجان باز بوده و رفت و آمد خودروها در آن ها بدون هیچ مشکلی در جریان است.

وی با بیان اینکه براساس پیش بینی هواشناسی سامانه بارشی تا روز شنبه در استان فعال خواهد بود، اظهار داشت: گروه های راهداری به همراه امکانات و تجهیزات در جاده های استان مستقر بوده و آماده هستند تا در صورت بروز مشکل به مسافران و رانندگان امدادرسانی کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به احتمال بروز کولاک در مناطق کوهستانی و گردنه ها و لغزندگی جاده ها، رانندگان برای تردد در این مناطق با احتیاط رانندگی کرده و سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودرو جلویی را رعایت کنند.

رسول زاده، همچنین از رانندگان خواست از تردد غیرضروری در روزهای بارش برف خودداری و در صورت لزوم خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و گرمایشی تجهیز کنند و با خود پوشاک زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در عملیات راهداری زمستانی در سطح استان ۳۷۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین فعال هستند، یادآوری کرد: این دستگاه ها شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه های سبک و سنگین است که برای طرح راهداری زمستانی تجهیز شده اند.

رسول زاده به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

کد خبر: ۷۰٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha