۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
۱۰۰ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام شد
معاون نظارت ، بازرسی صمت استان سمنان:

۱۰۰ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام شد

سمنان- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از انجام ۱۰۱ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی درسطح استان طی دی ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی صبح پنج شنبه در حاشیه نشست نظارت بر بازار سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این سازمان در سمنان  از انجام ۱۰۱ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی درسطح استان طی دی ماه سال جاری خبرداد و بیان کرد: هم افزایی واستفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه های اجرایی استان سمنان هدف این بازرسی ها است.

وی هدف از اجرای گشت های نظارتی را پیشگیری به موقع و برخورد با تخلفات احتمالی اقتصادی در شرایط کنونی دانست و تاکید کرد:  آرد و نان ، آرایشی و بهداشتی، پوشاک، نهاده های دامی ، خواربار و لبنیات و مواد غذایی، دخانیات و ...  از عمده گروه های کالایی مورد بازرسی در این گشت های مشترک طی یک ماه اخیر در سطح استان سمنان بوده است.

معاون صمت استان سمنان گفت: در گشت های مشترک صمت، اصناف، علوم پزشکی، تعزیرات و ... ۹۳ مورد تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم ارائه فاکتور و عرضه، نگهداری و عرضه کالاهای قاچاق ، عرضه خارج از شبکه وغیره کشف شده است.

یحیایی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود:  این پرونده ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

کد خبر: ۷۰٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha