۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
افتتاح ۸۹ پروژه بخش کشاورزی همزمان با ایام دهه فجر در استان همدان
رئیس سازمان جهادکشاورزی همدان خبرداد:

افتتاح ۸۹ پروژه بخش کشاورزی همزمان با ایام دهه فجر در استان همدان

همدان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح ۸۹ پروژه بخش کشاورزی در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: پروژه‌های دهه فجر با بیش از ۳۵۲ هزار میلیون ریال سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان همدان، منصور رضوانی‌جلال با اشاره به افتتاح ۸۹ پروژه بخش کشاورزی در ایام دهه فجر امسال اظهار کرد: پروژه‌های دهه فجر با بیش از ۳۵۲ هزار میلیون ریال سرمایه‌گذاری  افتتاح می‌شود که تولید هدفمند و امنیت غذایی جامعه را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های آب و خاک، اداری، ترویج، تولیدات دامی، صنایع کشاورزی و تولیدات گیاهی افتتاح می‌شود، عنوان کرد: چهار هزار و ۵۷۹ خانواده روستایی و عشایر از این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.

رئیس سازمان  جهاد کشاورزی استان همدان اقتدار در عرصه کشاورزی را عامل امیدواری به آینده دانست و گفت: در شهرستان همدان نیز در این ایام در مجموع ۱۱ پروژه کشاورزی و ۹ پروژه افتتاح و دو پروژه کلنگ‌زنی می­‌شود.

وی از سرمایه گذاری افزون بر ۱۵۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۱۴ نفر این طرح‌ها در شهرستان همدان خبر داد و یادآور شد: این پروژه­‌ها مربوط به سه طرح آبیاری تحت فشار، چهار طرح صنایع شامل بسته بندی تخم مرغ، بسته بندی خشکبار، تولید بستنی و احداث گلخانه، دو طرح تولیدات دامی شامل گوسفند داشتی و گاو شیری است.

کد خبر: ۷۰٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha