۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
۲ طرح اقتصادی در استان سمنان افتتاح شد
با حضور وزیر صمت؛

۲ طرح اقتصادی در استان سمنان افتتاح شد

گرمسار- با حضور وزیر صمت کابینه سیزدهم دو طرح اقتصادی و صنعتی در گرمسار و ایونکی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با بعد از ظهر چهارشنبه و با حضور علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم دو کارخانه تولیدی در زمینه ساخت باتری و همچنین منسوجات کیسه ای در استان سمنان افتتاح شد.

افتتاح شرکت زرین بافت مهربان در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی در شهرستان گرمسار نخستین طرحی بود که با حضور وزیر صمت امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس سازمان صمت استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار درباره این کارخانه گفت: شرکت زرین بافت مهربان در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

یادگار احمدی با بیان اینکه این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۳ هزار تن کیسه پروپیلن بافته شده ساده را دارد، تاکید کرد: سالانه چهار هزار و ۵۰۰ تن تک رشته ها از پلی پروپیلن نیز در این واحد تولیدی تولید می شود.

وی افزود: این کارخانه همچنین توان تولید سالانه سه هزار تن چرایی پلی پروپیلن معمولی را نیز دارد.

افتتاح شرکت پاسارگاد صنعت باطری در شهرک صنعتی فجر گرمسار دیگر برنامه امروز سفر وزیر صمت در استان سمنان بود. به گفته مسئولان صمت استان سمنان این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی در شهرستان گرمسار فعالیت می کند.

همچنین باید تاکید کرد که این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه دو هزار تن جعبه باطری را دارد و با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۶۰ نفر فراهم شده است.

گفتنی است سفر وزیر صمت مقارن با دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان سمنان بوده و فردا نیز ادامه خواهد داشت همچنین معاون صنایع عمومی وزارت صمت و معاون وزیر و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز در این سفر حضور دارند.

کد خبر: ۲۸۲٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha