۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
آخرین وضعیت ۳ پروژه شاخص عمرانی و اقتصادی در شمال بوشهر
استاندار بوشهر تشریح کرد:

آخرین وضعیت ۳ پروژه شاخص عمرانی و اقتصادی در شمال بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر آخرین وضعیت ۳ پروژه شاخص عمرانی و اقتصادی در شمال استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح شنبه با همراهی معاونین استاندار و مدیران استانی و شهرستانی از پروژه های شاخص عمرانی نیمه تمام دیلم بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در تکمیل این پروژه ها صادر کرد.

پلاژ بانوان از پروژه هایی است که مورد بازدید استاندار قرار گرفت.

در طی سنوات گذشته، مطالعات احداث پلاژ بانوان انجام گرفته بود ولی همچنان به‌ علت نداشتن اعتبار مورد نیاز، اقدامی انجام نشده بود.

در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به احداث این پلاژ انجام و با تخصیص اعتبار مورد نیاز، با مشارکت ۵۰ درصدی بودجه عمومی دولت و شهرداری دیلم طی 2 سال احداث می‌شود.

این پروژه که چندین سال معطل تزریق اعتبار بود، امسال و با پیگیری استاندار، ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص گرفته و اکنون از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

همچنین محور چهار کیلومتری حدفاصل روستای عامری تا گردنه اسخی نیز مورد بازدید استاندار قرار گرفت و مقرر شد با تزریق اعتبارات، شتاب بیشتری در تکمیل این محور که بین دیلم و بهبهان قرار دارد صورت گیرد.

پروژه خط جدید انتقال آب سد کوثر نیز از دیگر پروژه های مهم شمال استان بوشهر است که استاندار در بازدید از این پروژه، بر لزوم تکمیل این پروژه تاکید کرد و گفت: بهبود آبرسانی به دیلم از مزایای این پروژه است.

کد خبر: ۲۷۵٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha