۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
معرفی آذربایجان‌شرقی به عنوان قطب سوم خودروسازی کشور
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

معرفی آذربایجان‌شرقی به عنوان قطب سوم خودروسازی کشور

تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: یکی از مهمترین مطالبات استاندار در سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به آذربایجان شرقی، بحث معرفی استان به عنوان قطب سوم خودروسازی کشور بود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در بازدید گروه کارشناسی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) از توانمندی‌های استان آذربایجان‌شرقی به منظور ایجاد قطب سوم خودروسازی، بر توانمندی‌های بزرگ استان در زمینه تولید خودرو، قطعات و موتور خودرو تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین مطالبات استاندار در سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به آذربایجان شرقی، بحث معرفی استان به عنوان قطب سوم خودروسازی کشور بود.

وی با اشاره به هماهنگی مجموعه وزارت صمت با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در خصوص بررسی امکانات فنی و بازدید از ظرفیت‌های استان، افزود: پروژه‌های جدیدی در میان شرکت‌های موجود مطرح شده و با بررسی‌های فنی نهایتاً به پلتفرم مشترکی در تولید خودروهای تجاری، کامیونت، اتوبوس و مینی‌بوس دست خواهند یافت.

جهانگیری گفت: بعد از جمع بندی نتایج نشست های کارشناسی، جلسه نهایی با حضور مقام عالی وزارت صمت، استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه صنعت خودروسازی برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۷۰٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha