۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
 تامین درست مایحتاج مردم، قیمت را واقعی تر می کند
مدیرکل دفتر نظارت بر تشکل‌های سازمان حمایت:

تامین درست مایحتاج مردم، قیمت را واقعی تر می کند

ارغنده پور، مدیرکل دفتر نظارت بر تشکل‌های سازمان حمایت گفت: تامین درست اقلام مایحتاج مردم زمینه را برای خرید مصرف کننده با قیمت واقعی مهیا می کند.

به گزارش بازار، مجید ارغنده‌پور مدیرکل دفتر نظارت بر تشکل‌های سازمان حمایت گفت: رئیس سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان اعلام کردند ظرف ۲۴ ساعت آینده با توزیع مرغ و تخم مرغ به قیمت های متعادلی خواهند رسید.

وی با اشاره به قیمت بالای مرغ در چند روز گذشته گفت: قیمت مرغ به بیش از ۲۰۵۰۰ تومان رسید که این بیانر چند هزار تومانی بالاتر از قیمت تعیین شده می باشد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه طرح نظارتی پایان سال قرار گرفته این، توضیح داد: طرح نظارتی ما از ۱۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد ولی قبل از آن اقداماتی برای کنترل بازار اقلامی که ممکن است در همین ایام هم مورد توجه بازار باشد انجام داده‌ایم. در این ایام هم بحث بازرسی از انبارهایی که دپوی کالاها را دارند در سراسر کشور دارد انجام می‌شود و به طور خاص کالایی که مورد توجه است مانند شکر، تخم مرغ و روغن و امثالهم مورد بازرسی همکاران ما است که به صورت ویژه دارد اتفاق می‌افتد.

ارغنده‌پور با بیان اینکه پیگیری‌های سازمان حمایت مصرف کنندگان نشان می‌دهد تامین مرغ و تخم مرغ هنوز به روند مساعد خودشان نرسیده است، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید بازار را تامین کند تا بحث قیمتی در بازار جا بیافتد. هنوز در بازارهای بزرگ و ارائه به بازارهای‌های خرده فروشی قیمت تخم مرغ به تعادل خودش نرسیده است و امیدواریم بازار تامین تخم مرغ به شرایطش برسد و بازار شب عید به این التهاب نخورد.

کد خبر: ۷۰٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha