۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
اجرای پروژه‌های زیرساختی در روستاها کمک‌کننده به مهاجرت معکوس در یزد
استاندار یزد:

اجرای پروژه‌های زیرساختی در روستاها کمک‌کننده به مهاجرت معکوس در یزد

یزد- استاندار یزد اجرای پروژه‌های زیرساختی در روستاها را در مهاجرت معکوس کمک‌کننده دانست و گفت: پروژه‌هایی اعم از آبرسانی به روستاها در بازگشت جمعیت از مرکز استان به روستاها تأثیرگذار است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی طالبی در آیین کلنگ‌زنی فاز دو مجتمع آبرسانی امام حسین(ع) بخش خضرآباد با اشاره به اینکه جدیت بسیار خوبی در ارتباط با اجرای پروژه‌های اولویت‌دار یزد در حوزه آب وجود دارد، گفت: در صورت نبود تعامل میان مسئولان، پروژه های مهم استان به بهترین نحو به سرانجام نمی‌رسید.

وی با تاکید بر اینکه تأمین آب برای روستاهای بخش خضرآباد از مهمترین خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم و مسئولان این منطقه بوده است، بیان کرد: جامعه به شرایط کشور، مشکلات مالی دولت و پیچیدگی‌های موجود در این حوزه اذعان دارد و این در حالی است که راه خدماتی در مورد مناطق روستایی به‌ویژه در حوزه‌های زیربنایی، هیچگاه متوقف نشده است.

استاندار یزد با بیان اینکه پس از گذشت دو سال از فاز نخست این خط، امروز شاهد عملیات کلنگ‌زنی فاز دوم آن هستیم، افزود: ایجاد پروژه‌های زیرساختی در نقاط روستایی به ویژه در بخش خضرآباد به دلیل نزدیکی به مرکز استان یزد، می‌تواند به رفع مشکلات یزد و بازگشت جمعیت از مرکز استان به روستاها تأثیرگذار باشد.

کد خبر: ۷۰٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha