۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
۷۱ پرونده تخلف صنفی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای قزوین تشکیل شد
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

۷۱ پرونده تخلف صنفی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای قزوین تشکیل شد

قزوین- معاون بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت: امسال ۷۱ پرونده تخلف برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای قزوین از قبیل تخفیف‌های غیرواقعی و صوری تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، علی اکبر کبیری در پنجمین نشست کمیته نظارت بر فرایند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان قزوین که در دادسرای قزوین برگزار شد،افزود: به جز تخفیف‌های غیرواقعی، گران فروشی، درج نکردن قیمت و احتکار کالا از دیگر تخلفات فروشگاه های زنجیره ای در قزوین بوده که برای آنها پرونده تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

وی گفت: برخی واحدهای تولیدی نیز در ارتباط با تامین کالا و قرارداد با فروشگاه‌های زنجیره ای دچار تخلفاتی همچون کم فروشی یا تبانی با فروشگاه‌ها در خصوص قیمت گذاری و تخفیف های صوری می شوند که برخورد قضایی با آنها ضروری است.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار داشت: نظارت بر فروشگاه های زنجیره ای به دنبال انعکاس گزارش هایی از تخلف و تخفیف های غیرواقعی آنها در فضای مجازی و رسانه ها، از سوی بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت تشدید یافته است.

کبیری یادآور شد: در حال حاضر ۱۲۳ فروشگاه زنجیره ای و هایپرمارکت در قزوین به فعالیت می پردازند.

کد خبر: ۷۰٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha