۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
۱۰۰ ملک مازاد دولتی در استان سمنان به فروش گذاشته شد
در ادامه روند فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی؛

۱۰۰ ملک مازاد دولتی در استان سمنان به فروش گذاشته شد

سمنان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: در ادامه روند فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی، ۱۰۰ ملک و زمین غیرمنقول مازاد دولتی در استان شناسایی و به فروش گذاشته شده است.

امیر خلیلی خواه در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در ادامه روند فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی ۱۰۰ ملک و زمین غیرمنقول مازاد دولتی در استان سمنان شناسایی و به فروش گذاشته‌شده است، بیان کرد: استانداری تأکید ویژه‌ای برای احصا و فروش اموال مازاد دارد.

وی بابیان اینکه این تأکید به ایجاد کارگروهی مرتبط با همین موضوع با دبیری اقتصاد و دارایی منجر شده است، بیان کرد: به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ‌شده که می‌بایست تمام اموال قابل‌فروش و مازاد خود را معرفی و برای فروش آن‌ها اقدام کنند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان بابیان اینکه ۲۳ ملک دستگاه‌های اجرایی استان سمنان فروخته‌شده است، تأکید کرد: پول این املاک می‌تواند کمک خوبی برای دستگاه‌های اجرایی باشد.

خلیلی خواه همچنین افزود: تاکنون فروش ۴۸ مورد از املاک و اراضی مازاد دولت در استان سمنان در کمیته ملی تصویب‌شده و مجوز گرفته و ۱۷ مورد در دست بررسی است که امیدواریم به‌زودی شاهد تعیین تکلیف این موضوع باشیم که در زمره تأکیدات وزارت کشور و اقتصاد نیز قرار دارد.

کد خبر: ۷۰٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha