۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
تخصیص کامل اعتبارات طرح‌های با ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سمنان
استاندار سمنان خبر داد؛

تخصیص کامل اعتبارات طرح‌های با ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سمنان

سمنان- استاندار سمنان از تخصیص کامل اعتبارات طرح‌های با ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این استان خبر داد و گفت: رئیس جمهور دستور تخصیص اعتبارات این حوزه را صادر و امیدواریم با تحقق آن تمام پروژه‌های نیمه تمام استان تا اردیبهشت ۱۴۰۰ افتتاح شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر ظهر سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری، ضمن بیان اینکه روحانی دستور تخصیص کامل اعتبارات طرح‌های با ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سمنان را صادر کرده است، تاکید کرد: در صورت تخصیص این اعتبارات تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ شاهد خواهیم بود که تمام این طرح های نیمه تمام افتتاح شوند.

وی با بیان اینکه از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان ۹۹۰ میلیارد ریال ابلاغ شده است، گفت: این سفر مجموعاً پنج هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای استان در پی داشت که در مرحله اول ۹۹۰ میلیارد ریال آن ابلاغ و پیگیر ابلاغ مابقی آن نیز هستیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه اعتبارات ابلاغی امروز برای تکمیل برخی طرح‌های ناتمام استان در حوزه راه، آب، بهداشت و درمان امروز ابلاغ شده است، تاکید کرد: امیدواریم با اتمام این طرح ها شاهد تحول خوبی در حوزه پروژه های نیمه تمام استان سمنان باشیم.

آشناگر همچنین با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال جداگانه برای تکمیل ساختمان آموزش و پرورش نیز در نظر گرفته شده است، گفت: شورای برنامه ریزی نگاه ویژه ای به مقوله آموزش و پرورش داشته و این امر سبب شد تا بتوانیم اعتبارات خوبی را نیز در این بخش بگذاریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه علی رغم کرونا، کیفیت ارائه مباحث درسی در استان با تلاش مسئولان آموزش و پرورش و کادر آموزشی، کاهش نیافته است، گفت: روند ارتقای آموزشی استان با تامین زیرساخت ها و همچنین نگاه ویژه خیران حوزه مدرسه سازی می تواند ادامه داشته باشد.

استاندار سمنان از ادامه منع آمد و شد از ساعت ۲۱ الی چهار صبح نیز خبر داد و گفت: در روزهای اخیر مقداری تعداد بیماران کرونایی استان افزایش داشته اند و این هشدار می‌دهد که اگر رعایت کامل را نداشته باشیم گرفتار موچ چهارم خواهیم شد.

کد خبر: ۷۰٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha